Zakład Produkcji Dziewiarskiej Waldemar Rosiński stawia przede przede wszystkim na jakość produkowanych wyrobów. Zachowanie parametrów produkowanego wyrobu oraz idąca za nią powtarzalność, to najważniesze cele naszej firmy. Tak ukształtowana strategia przyczyniła się do wprowadzenia Systemu Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO 9001: 2000. Decyzja o wdrożeniu ISO zapadła w Zakładzie Produkcji Dziewiarskiej Waldemar Rosiński w drugiej połowie 2005 roku.
Począwszy od 01.01.2006 roku stała się ona jednym z priorytetowych działań w firmie. Była podyktowana chęcią możliwie najlepszego spełniania oczekiwań Klientów na rynku dzianin, którzy oczekują wysokiej i powtarzalnej jakości wyrobów.
Efektem realizacji ustalonych zamierzeń był audit certyfikujący, przeprowadzony pod koniec sierpnia 2006 roku przez Firmę „DEKRA Certyfication”, posiadającą m.in. akredytację TGA oraz SWEDAC.
W wyniku auditu w dniu 13.09.2006 roku nasza firma otrzymała Certyfikat ISO 9001: 2000 w zakresie projektowania i produkcji dzianin.
Dobro Klienta jest dla Zakładu Produkcji Dziewiarskiej Waldemar Rosiński najważniejszym celem, a działanie zgodnie z założeniami wg normy PN-EN ISO 9001:2000 oraz ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością w pełni pozwala na jego realizację.
POLITYKA JAKOŚCI
Nadrzędnym celem w działalności Zakładu Produkcji Dziewiarskiej Waldemar Rosiński jest stworzenie jak najlepszych warunków funkcjonowania i rozwoju firmy w perspektywie nadchodzących lat oraz zapewnienie zadowolenia wszystkich naszych partnerów, a w szczególności:
- klientów,
- pracowników,
- dostawców,
- społeczności lokalnej.
Poprzez spełnienie obecnych i uwzględnienie przyszłych potrzeb klientów dostarczamy satysfakcji z dokonania wyboru naszej firmy
Celami, które realizujemy są:
- dostarczanie trwałych wartości właścicielowi, przy jednoczesnym zapewnieniu pracownikom dobrych warunków pracy oraz harmonijnego rozwoju,
- dążenie do wykorzystania nowych technologii i nowych materiałów w wykonywanych wyrobach,
- w szczególności spełnienie wymagań terminowych realizacji zleceń dla klienta.
Realizację zadań osiągamy poprzez:
- szybkie reagowanie na potrzeby naszych klientów i spełnianie specjalnych ich wymagań,
- kształtowanie przekonania, że za jakość, wizerunek i markę firmy odpowiedzialny jest każdy pracownik naszej firmy oraz dostawcy usług,
- stałe dążenie do doskonalenia organizacji firmy oraz doskonalenia metod pracy i modernizacji wyposażenia.
Wdrożony System Zarządzania Jakością tworzący spójny i przemyślany zakres czynności, odpowiedzialności, kompetencji decyzji oraz zasobów informacyjnych będzie kredytem zaufania umożliwiającym naszej firmie dalszą ekspansję na trudnym rynku.
Jestem producentem dzianin od ponad trzydziestu lat i deklaruję osobisty nadzór nad funkcjonowaniem Systemu Zarządzania Jakością.